Wednesday, June 15, 2011

E.ON Energie România - Daca puteti, faceti cu altii

Daca-mi permiteti, doresc sa va spun o scurta poveste despre cum merge una din treburile (celelalte-s pentru alta data) de la eon.

Verificare tehnica:
  • Pas 1. Din documentele primite in posta se intelege ca perioada de expirare a verificarii tehnice expira curand si trebuiesc luate masuri. In mesaj se precizeaza faptul ca aceasta se poate efectua cu firme externe dar implica complicatii nedorite. In mesaj nu se precizeaza cum se ajunge a avea cel putin un angajat eon care sa iti verifice in mod tehnic instalatia de gaz.
  • Pas 2. Suni la informatii clienti. Dupa vreo 3 mesaje in care exersam tastatura telefonului ajungem sa vorbim o cu persoana. Persoana in cauza iti spune sa stai linistit deoarece in pragul expirarii perioadei, te vei trezi cu angajatii eon la usa dornici sa iti rezolve problema.
  • Pas 3. Stai linistit.
  • Pas 4. Data de expirare trece.
  • Pas 5. Mai stai (mai putin linistit).
  • Pas 6. Te decizi sa suni din nou la eon.
  • Pas 7. Mai stai.
  • Pas 8. Suni la informatii client. Te bucuri la auzul celor 3 mesaje de care scapi repede prin apasarea unor taste (Atentie! Doar dupa ce mesajul s-a terminat). In momentul in care relatezi problema ta, esti asigurat ca aceasta va fi rezolvata cu un simplu telefon si un numar (de telefon) aferent (pe care trebuie sa il formezi tu).
  • Pas 9. Suni la noul numar de telefon si spui un rezumat al problemei povestite recent si primesti un al doilea numar de telefon.
  • Pas 10. Esti putin indispus/a.
  • Pas 11. Suni la noul numar de telefon si astepti sa spui un rezumat al rezumatului povestit recent. Surpriza! Nu raspunde nimeni. 

(deocamdata)

ps - am uitat sa mentionez ca utilizarea formularului de sugestii si reclamatii din cadrul site-ului are acelasi urmari ca si utilizarea unei batiste de hartie (poate mai putin)